piątek, 15 kwietnia 2011

Śmierć Kliniczna!

Dziś zaczynam przedstawiać single jakie nabyłem od koleżanki mojej siostry, są to głównie 7" ale tytuły jakie objąłem w posiadanie sprawiają mi tak wspaniałe odczucia na głośnikach, że aż zapraszam wszystkich by posłuchać polskiego punku i ska z okresu największej świetności.

Na pierwszy ogień idzie zespół Śmierć Kliniczna i ich dwa single z 1983 i 1984 roku. Śmierć Kliniczna to zespół punkrockowy założony w Gliwicach w 1981 przez gitarzystę Dariusza Duszę, basistę Wojciecha Jaczyczko, perkusistę Marka Czapelskiego i wokalistę Jerzego "Mercedesa" Mercika. Autorami tekstów dla zespołu byli Dariusz Dusza i Wojciech Kurdziel. Śmierć Kliniczna łączyła dynamiczne punkrockowe brzmienie z elementami reggae i jazzu.


1. Nasza edukacja / Nienormalny Świat (Tonpress, 1983)




2. Śmierć Kliniczna - ASP / Jestem ziarnkiem piasku (Tonpress, 1984)





Postaram się nie robić dłuższych przestojów w aktualizacjach, pozostało jeszcze kilka opcji do zamknięcia, gdy je zamknę, wszystko powinno dziać się bardziej rytmicznie. A, zapomniałbym: zdjęcia - discogs.com, audio - własne zrzuty.

5!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz